Maksim Stojanac (actor/singer)

Abc im a rendeer

Sexy Member
Joined
Feb 4, 2023
Posts
13
Media
0
Likes
30
Points
23
Location
Antwerpen, Belgium
Sexuality
50% Straight, 50% Gay
Hey ik heb een Verhaal over maksim geschreven.

Ik ben bevriend met de broer van Maksim en hij had mij uitgenodigd om bij hem te komen slapen. Ik antwoorde meteen Ja want zo kon ik misschien Maksim een keer zien.
we hadden deze avond om19:00 bij hem thuis afgesproken zodat ik mee kon eten
eerst ging ik naar huis om wat kleren en mijn toiletzak te gaan halen, ik kon het nog steeds niet geloven dat dit een kans was om Maksim te zien. Oké al mijn spullen zijn gepakt en ik vertrek richting het huis.
Het is exact 19:00 dat ik aan de deur aanbel. jovan( de broer van Maksim die me uitnodigde) doet de deur open en lijd me naar de keuken. Daar zit iedereen van het gezin stojanac te wachten opmij behalve Maksim. Tijdens het eten van een zelfgemaakte pizza vraag ik of Maksim er is. De moeder van Maksim vertelde me dat hij een optreden had voor #Like me en dat hij pas om 20:30 thuis zal zijn. Na het eten vroeg ik of ik naar het toilet zou mogen , Jovan zij dat het geen probleem is en vertelde me waar ik de badkamer kon vinden, toen ik op het toilet zat hoorde in Maksim thuis komen hij vertelde dat het optreden was afgelast door hevige regen. Toen ik klaar was ging ik weer naar de keuken en zag Maksim mij hij gaf me een knuffel en stelde zichzelf voor aan mij
. Ik werd er helemaal opgewonden van letterlijk ik begon een stijve te krijgen, ik doorbrak onmiddellijk de knuffel voordat de erectie nog harder werd en ik wou niet dat iedereen het zag. Later vroeg Jovan of in mijn spullen al op zijn kamer kon zetten terwijl hij met de ouders de tafel opruimde. Ik was onderweg naar zijn kamer maar toen kwam ik een kamer tegen met de naam Maksim op de deur . Ik was helemaal exited en ging voorzichtig de kamer binnen. Daar zag ik op de grond een gebruikte onderbroek van Maksim. Ik kon het niet laten om aan de onderbroek te ruiken ik kreeg ondertussen weer een erectie maar deze keer harder.terwijl dat gebeurde stond opeens maksim voor mijn neus. Ik schrok me dood en excuseerde me meteen. Maar maksim vertelde dat hij het geen probleem vond terwijl hij mijn erectie ondertussen had gespot. Maksim kwam stilaan dichter naar mij en begon me meteen te zoenen. Ik geloofde me ogen niet .terwijl ik nog moest beseffen wat er aan het gebeuren was stond Maksim al met zijn broek naar beneden en vroeg Of ik zijn 12 cm lange harige lul wou zuigen. Ik zei absoluut ja en begon hem te zuigen. Nog geen twee minuten later en hij was al klaargekomen in mijn mond . Man wat was dat heerlijk.

dit was het verhaal vonden jullie het goed en willen jullie een deel 2
 
  • Haha
Reactions: belgianboy36

manjabel

Cherished Member
Joined
Sep 17, 2020
Posts
111
Media
0
Likes
321
Points
108
Sexuality
99% Gay, 1% Straight
Gender
Male
ik zag gisteren dat hij een duetje had gedaan met iemand en ze zongen over een "hem"? 't zal wellicht wel aan mij liggen dat ik de verkeerde conclusies begon te trekken ;)
 
  • Like
Reactions: TombRaider008